Benim kizim da 6.5 aylik 7600 doktor normal dedi. Yogurt haric hicbirseyi zevkle yemiyor zorla bir 2 kasik. Ama hergun farkli sebze kombinasyonlari deniyorum, meyve suzgecinde meyveleri cok guzel yiyor. Bugun ayni suzgecte elma, balkabagi, irmik karisimi verdim onu yedi cok sukur. Bir de yumurta alerjisi var. Kahvaltida yulaf ve muz vermeye calistim sevmedi. Yarin muz disinda kuru kayisi ile de karistiricam yulafi.pes etmeden yola devam, herkes benzer seyi soyluyolar alisacaklar🙏