Kizlar merhaba bebeğim 4 günlük sarılık değeri 17 çıktı yatış verdi doktor ve mavi ışık altında şuan tabi ben çok üzüldüm aslında emziriyordumda ama kan uyuşmazlığı sebebi ile oldu sanıyorum nasıl bi an önce biter bilginiz varsa lütfen yardımcı olun bana 😔