Hanımlar bebeğim 6 aylık gelişim geriliği var dönmüyor bişeylere uzanmiyor sürekli baş kontrolü yok desteksiz oturamiyor gibi fizik aliyoruz ama fazla bı fark görmedim ve sabrım da kalması biran önce olsun istiyorum var mı bu konuda bilgisi olan ne zaman sonuç almaya başlarım?