Merhabalar kızlar ben 2 gündür bebeğimin yanına yatarak uyutmaya çalışıyorum öncesinde ayakta sallıyordum ama artık 16 aylık ve bacaklarım koptu gerçekten sallayanıyorum ayrıca sürekli de uyanıyor. Yanına yattığımda aşırı ağlıyo direniyor susturamıyorum da sürekli ağlıyo normal mi bu ne yapmalıyım ? Siz nasıl aştınız bu durumu? Yanlış yolda mıyım yardım edin lütfen çok üzülüyorum o ağladıkça 😭