Bsk12 benim kızımda öyle. 9-10 aydan beri öyle. Pipetli sulukla oyun olsun diye içiyordu. Kaldırdım bardağa geçtik. Yine de çok içti. Pet şişe görünce içiyor. Normal pipetsiz suluğa geçtik onda da içiyor. 3 yaşında bütün sulukları kaldırdım. Artık sürekli çiş su çiş su sıkıntı basıyor. Gece de en az iki kere çişe kalkıyor ve her çiş de tekrar su içiyor. 9-10 ay civarı doktorumuz kilosunun 0.6 katı kadar su içmeli demişti. Çocukların organlar geliştiği için çok su içerse böbrek çok çalışır ve büyürmüş. Yetişkinlerde artık organlar büyümediği için istediğin kadar su iç öyle bişey olmazmış. O zaman ve 2,5 yaşındayken usg ile böbreklerine baktırmıştı doktoru çok şükür birşey çıkmadı. Ben ev kuru olduğu üçin gece çok su içtiğini düşünüyorum. Bende çok su içiyorum gece çünkü, resmen dilim damağım kuruyor. Ama bende de ne şeker ne gizli şeker hiç biri yok. Kızımda da bişey çıkmadı.