glr_26 ya istemsizce sinirleniyorum. Bu aralar olağanüstü Bi inatcı şık ben merkezcilik de var üstüne bide alıştığı biseyi bırakınca gercekten cok zorlanıyorum. İnan herseyi zorla. Üzerini zorla değiştirtiyor, yemek zorla, uyuması zorla hersey ama aklıma gelecek herseyde saatlerce uğrastırıyor. Ben geri bezlemedim hiç bezletmiyor da ben büyüdüm diyor çıkarıyor bezi. Umarım gecici Bi sürecdir ya sizin de alıstıktan sonra böyle miydi.