Busraaaaaaaa18 döllenmeden 5 gün sonra bende de yerleşme ağrısı olmuştu, tüp bebek olduğu için günü gününe takip etttiğim için biliyorum ben de 🙈 transferden normalde 12 gün sonra test yapmam lazımdı daha erken test yapmıştım silik çıkmıştı ama sonra kan tahlilimde de hamile olduğumu öğrenmiştim, hayırlısı olsun inşllh