ikiKudurukAnnesi canım bende diyetteyim ve arada kaçamak yapa bilirsin ben tartilmadan bı kaç gün önce kekler hamur işleri falan yedim ki arada yiyorum ve tartıldım sonra kilo bile vermişim almamışım yani tabiki bunu sklalikla yapmyrm demem o ki salepten bişey olmaz şuan bile içe bilrsin bişey yedigimde ertesi günü hafif beslen üstüne kilo kaybı bile oluyo birden herşeyi hayatimizdan çıkarırsak aklımız hep onda kalacak ve bu kilo verimini bile durduruyo kendini kasma rahat ol