Hndealnathn Her iki çocuğumda da 3 ve 5.aylarinda yapıldı oglumunkini doktoru yaptı kiziminkini doktoru ben asi yapmıyorum istersen asistan arkadaşıma haber vereyim aşıyı al yaptir ya da yapabilirsen kendin yap dedi kızımın rota aşılarını ben yaptim