Gul-42 Sırf ağızdan içiriliyor diye kendimiz yapmamız doğru değil kesinlikle doktor kontrolünde olmalı.Öyle olmasa alın içirin derdi her doktor lütfen insanları böyle yönlendirmeyin basite aldığınız aşı yanlış zaman ve kullanımda bağırsak düğümlenmesine yol açabilir doktor kontrolünde danışılarak planlanmalı.Kimsenin bebeğini bu şekilde tehlikeye atamazsınız .