PrensesSsannesi19 Kızlar bebeğim 1 buçuk aylık olmak üzere yastığa yatirmalimiyim yoksa yastiksiz mi yatmalı kafasında çıkıntı vardı yeni yenj geçiyor ne yapayım bilgi verin
PrensesSsannesi19 Gul-42 kafa yastigi derken doktora götürdüm kafatasinda çıkıntı var di doktor normal dedi herhangi bir şey soylemedi
Gul-42 PrensesSsannesi19 tm cnm sımdı bısey koymazsan kafasının arkası dümdüz olur nete yaz kafa yastıgı dıye
Fatos-1 PrensesSsannesi19 bebekler 1 yaşına kadar yastıksız yatmalı benım bebeğim 6 aylık olacak hiç yastık kullanmadm kafası hafif yamuktu e bebekten 30 tl düz kafa yastığı aldım kullandım geçince bıraktım onuda
PrensesSsannesi19 Fatos-1 doktor normal diyince bizde önem vermedik hiç basimiza gelmedi ki yenj yeni öğreniyorum ilk bebeğim
Budageceryahu PrensesSsannesi19 yastiksiz yatirin sag sol sekil de her emzirmede degistirin yonunu.. yastik 1 yasina kadar onerilmiyor yastikla yatirirsan solunum yolunu kapata bilme ihtimali var boynu egik kaldigi icin.
PrensesSsannesi19 Budageceryahu yapıyorum sağ sol doğduğunda da çıkıntı vardı saçları olduğu için o kadar önemsemedik ama kesildi saçlar belli oldu doktor da normal dedi bakalım 17 Şubat hemşire sorsam yönlendirmi
Deniz95 PrensesSsannesi19 6 aylık olana kadar yastıkla yattı 6 aydan sonra yastıksız yatırdım 2 yaşında yastıksız yatıyor hala