Glbahar Merhaba kızlar dün 2. Ay aşısı olduk bebeğimin dünden beri vücudu eli yüzü soğuk. Ateşine bakıyorum 37 çıkıyor normal ama gögsü felan soğuk neden böyle hasta olacak diye ödüm kopuyor
42Eylul07 Glbahar bizde böyle bisey olmamisti ama bebegim göğsünu ve ensesini sicak tutmak lazim diye biliyorum ordan üşütürlermis dikkat edin siz gene