bayb1 canım benim kızım da 2.5 aylık tam 2 ay her akşam 7-12 arası var gücüyle ağladı morarana kadar ağladı en son yorgun düşüp uyurdu o da 3te uyanır 4te uyur 6buçukta ağlama krizi bi daha başlardı uyanırdı. Süt alerjisi varmış meğer. O kadar geç öğrendim ki. Tek bakıyorum kimsem yok.eşim geç geliyo.ömrümden ömür gitti. Şimdi yine başkalarının bebeği gibi kolay bi bebek değil hala 7-12 arası huzursuz olabiliyor bazen çok da ağlıyor ama diyet yaptığımdan beri eskisi gibi morarak ağlamıyor. Buna bi dikkat et derim