Kızlar 2 ay 10 günlük bebegm bu zamana kadar sadece anne sütü alıyordu 3 gündür gribim grip oldugumdan beri memem eskisi gbi olgun degil ve bebegm doymuyorum 2 gündür günde 2 kez mama verıyorum grip gecince eski haline dönermi mama vermek kötü bişey mi demeyin lütfen bende biliyorum kötü bişey olmadıgını 😢bu zamana kadar sadece anne sütüyle geldik neden böle oldu cok üzülüyorum