Kızlar , iyi akşamlar her kese. Ben 8,5 aylık kızıma uyku eğitimi verdim. Her şey çok güzel, 10 bilemedim 15 dakika da uykuya dalıyor. Amma kesintisiz uyku yine yok. Bir kaç ay önce burda gece beslenmesini kesmekle ilgili post açmıştım. Bir çok arkadaş uyku eğitimi versem , kesintisiz uykusu da olacağını söyledi.
Uyku eğitimini nasıl verdiğime gelince ise, kesinlikle ağlatmadan verdim ve kendi kendime verdim uzman yardımı olmadan. İlk önce kızımın yanına uzanıp sarılıyordum, poposuna pat pat vura vura öyle uykuya dalıyordu bide destek olarak rukye açıyordum. 1 hafta falan böyle uyudu. Sonra yatağına koydum, emziğini verdim rukye açtım. Böyle uykuya dalmayı da öğrendi. Uykuya daldıktan sonra rukyeyi kapatıyorum, 3 saat kesintisiz uyuyor, 3 saat sonra uyanıyor. 3 hafta oldu eğitim vereli uykuya dalması konusunda çok rahatladım, önceden saatlerce sallıyordum. Amma bu kesintisiz uyku meselesi kafamı kurcalıyor, rukyeyi gece boyu kapatmamalı mıyım? Ya bir yalnış mı yaptım? Bilgili annelerimkzden yorum bekliyorum.