Eşim dün gece sabaha kadar ateşler içinde yanıyordu benimde yaklaşık bir haftadır boğaz ağrım vardı üşüttüm sanıyordum taaaki dün annemlerin pozitif olduğunu öğrenene kadar. Bebeğim var 41 günlük. Bu sabah ateşi var diye götürdük ateş ölçerimiz henüz olmadığı için tedirgin oldum tabiki ve hastanede 37 buçuk cıktı.Esimde bu sabah test verdi akşam çıkan sonuç pozitif. Bebeğimden domuz gribi ve covid testi aldılar akşama kadar gözetim altında tutuldu.Damar yolu açarken vesaire o kadar kötü oldum ki benim canım yandı…Sonucumuz hala çıkmadı dua edin temiz çıksın kimin duasının kabul olacağı bilinmez.