Bebeğimin burnu çok tıkalı hergün açmazsam tıkanıyor hırıldıyor bende otri bebenin burun açacağı ile açıyordum bugün gene çekerken baktım aspiratöre hafif kan gelmiş ışıkla bebeğimin burnuna bi bakim dedim iki deliğinde de hafif kan olmuş birşey olur mu korktum ve çok üzüldüm😔 yara olur mu acaba 😔 başka yöntem deneyen varmı