Merhaba kızlar. Dün oğluma 1,5 yaş aşısı yapıldı. Bugün fena halde şişti ve kızardı. Doktorum covid olduğundan götüremedim. Başka bi doktorsa beni korkuttu yok hemofili olabilir bilmem ne diye. Tahlil istedi pazartesiye kaldı. Bu şekilde başına gelen var mı? 😓
