Mama yaparken suyunu tam koymaya bakin . Benimde oglum kabiz olmuştu çünkü yanlis yapiyomusuk mamayi.ilk suyu koyucagimiz yerde ilk süt tozunu koyup sonra suyunu koyuyoduk ve haliyle tam ölçek olmuyodu.
Benim oğlum da ayni dediğiniz gibiydi , gunduzleri 5 dk uyku uyumuyodu hep agliyo herzamam meme istiyodu .memede uyuyup yatagina koyunca uyumasi 5 dk bile surmuyodu .
Doktor tavsiyesi ile mamasını değiştirdim, onceki su gibiydi şimdiki biraz daha koyu , ve meğersem cocuk doymuyomus fazla içmesine rağmen.
Izun lafin kisasi doktora danisip mamasini değiştirin