Merhabalar ıkı ay önce weewell marka yogurt makınesı aldım baslarda cok ıyıydı 6 kavanoz cam şile sütten ve activia maya ıle mayalıyordum. 42 derecede 8 saat taş gıbı oluyordu ama ıkı gündür yaptıgım yogurtlar tutmuyor makınede mı sorun var anlamadım dün mayaladım kapagını kapatmısım yanlıslıkla tutmamıs kesik kesik olmus bugün kapakları açık koyup mayaladım yıne tutmamıs kızlar acaba sütte mı bır sey var cam şişe günlük süt ıle mayalıyorum cok üzüldüm kac gündür bozuldu mu makinem daha sıfır yepyenı 😔 42 derece 8 saat ama cıkınca kavanozlar kaynar oluyor dışı kesık kesık nıye tutmuyo sızce