Geçenler de de yazmıştım alerjiden şüphelendiğimi. Bugün randevumuz vardı ve doktora belirtileri söylediğim de aynı şekilde şüphelenip gaita örneği ve kan testi yapıldı. Sonuçlar haftaya çıkacak denildi ama benim anlamadığım kan testinde nasıl alerji olduğu belli oluyor. Neye alerjisi olduğunu gözlemleyerek mi öğreneceğim yardımcı olur musunuz ?