Ben bebegim olduğundan beri biri geleceği zaman oyle yapiyorum. Geceden hamuru yapıp buzdolabına koyuyorum tabi o sabaha kadar mayalanmis oluyor sonra bebegimi emzirmek için uyandığımda mesela sabah 6 gibi falan peteğin üstüne koyuyorum güzelce mayalaniyor şekil verip tepsi mayası da yapıyorum öğlene kadar ekmek gibi şişmiş mayalanmış mis gibi pogacalarm oluyor 😋 Tabi siz bu mayalandirma saatlerini kendinize göre ayarlayabilirsiniz