Alparslan27 Merhaba kızlar bebeğim 1 ay 8 günlük meme+mama şeklinde gidiyoruz sürekli bir gaz çıkarma isteği var çıkarıyor da hem alttan hem üstten ama uykuya dalamıyor dalarken gaz ağrısı geliyor ayaklarını karnını çekiyor kasılıyor acaba mamadan olabilir mi?
Baakpnr- Alparslan27 olabilir canım genelde tüm mamalar sanki gaz yapıyor . Bize de şu an sma comfort kullanıyoruz ama gaz sancımız yok cunku gaz damlası kullanıyoruz önceden cok vardı damladan önce . Biz de 1 ay 22 günlüğüz.
Nisan12 Alparslan27 canım benim bebeğim de gazlı bebekti sırf o yüzden doktorumuz sma Comfort önerdi 10.ayımıza girdik hala da onu kullanıyoruz şükür sorunumuz yok olmadıda
Alparslan27 Nisan12 gaz yapmıyor sanki de çok mu çıkartmaya yönlendiriyor acaba içinde ki katkılardan diye düşündüm