Beyzaer valla daha kolay benim için inanın emzirmek daha zormuş dedim bu beni kendi düşüncem. Sizin ayınızda olsaydım günde 8 defa sağarım bebeğime içirirsin biberonla . Ne içtiğini biliyorsunuz ne yendiğini görüyorsunuz.inanın ben Çok yıprandım 4 ay hep savaş verdi hep ağladı şimdi sağarak sütümü görüyorum içiriyorum ikimizde mutluyuz , bir arkadaşım bebişi doğduğundan beri ağarsak besliyor hiç emzirmemiş bebişi 10 kilo 7 aylık hiç mama vermedi bende ona sorarak biraz taktik aldım sağım konusunda