gulenadam bi an kendim mi yazdım diye düşündüm 🤣 o kadar aynıyız ki. Eşimdd kızıyor. En ufak bi ağlasın bak gördün mi nazar değdi diyor bide 🤣 çocuk acıktı, uykusu geldi vs. Ondan ağlıyor diyodum. Ama bugün sabah gülerek uyandı baya. Onu paylaştım. Uykuya dalamadı tüm gün. Kesin nazar değdi diyor 🙊 bende düşünmedim değil bu sefer. Çünkü hiç böyle olmamıştı. Bende azaltacam paylaşımları 🙊