Alppinannesi Buhar Kazanlı ütüm var ama onu her seferinde ısıtmak zamanimi aliyor tek parça ufak seyleri ütülemek için sizce hangisi daha işime yarar ve marka tavsiyeniz varmi?
eceunverkanra Alppinannesi Kazanlı utu pismanliktir:/ Seyahat utum var tefal marka memnunum pratik bir urun ama normal utunun yerini tutmuyor biraz ugrastiriyor ozellikle cok kirisiksa kiyafet. Ama anı kurtarıyor
Alppinannesi eceunverkanra anladım teşekkür ederim ama ben buhar kazanlı ütüm den de çok memnunum yani tek zor yani biriktirip yapmak gerekiyor cocuklu biri için biraz zaman alıyor yoksa normal zamanda çok hızlı bir şekilde işimi halledebiliyorum yani
eceunverkanra Alppinannesi Evet haklisiniz bana cok agir ve hantal geliyor ve biriktirmek gerekiyor utuyu biriktirdigimde de bana dağ geliyor hic yapamiyorum o nedenle ben memnun kalmadim☺️