BaharAmine ay benim de bebegim 2 aylık sürekli aglıyor 1 haftadır gündüz uyumuyor susturamıyoruz resmen gece de bu saatlerde anca tam dalıyor gaz damlamız bitmisti dün aldk tekrar kullanmaya basladk bugün biraz sakindi ama tam degil acaba 2. Ay atagı falan mı damla olarak dogdugundan beri biogaiya kullanıyoruz biraz rahatlatıyor o 🙏