Aydiles Kızlar merhaba, bezlere ve ıslak mendillere gelen son zamlardan sonra migrosun minies bezini ve ıslak mendili kullanmayı düşünüyorum, bebeğim 4 aylık hala unibaby ıslak mendil kullanıyorum ama suanda 24tl aldığım mendiller olmuş size 38 tl🤷♀️ minies bez ve ıslak mendil kullananlar fikirlerini yazabilir mi? Normalde molfix kullanıyorum, miniesin inceliği nasıl, önünde idrar göstergesi var mı? Kısacası memnun musunuz 😍
Mehmetalp Aydiles ben bir kez kullandım ıslak mendili gayet iyi. Bezi de sleepy gibi. Ben gündüz minies gece prima bağlamıştım sonra indirimden prima alınca kullanmadım. Fiyatı 21,95 sanırım. Gelinimiz Jenny Willy den daha iyi demişti.