Nurztekin arkadaslar merhaba bebeğim ıkınıyor kaka yapacagı zaman ıkınırken de mutlaka kusuyor. doktora götürmedim korkmalı mıyım basına gelen var mı bu arada yeni 1 yaşına girdi