seralpaltuntaxd merhaba, benim kızımda 19 aylık iki gün önce silik otizm teşhisi aldık.
benim kızımda ismine hiç bakmıyor, yaşıtlarından biraz geriliği var ince motor gelişimi olarak, kanat çırpma var bir de.
raporun cıkmasına 1 doktor muayenesi kaldı sadece ama eğitime başladık zaman kaybetmemek adına.
nacizane tavsiyem bir özel eğitim merkeziyle iletişime geçin, onlar rapor konusunda yardımcı oluyor, bireysel olarak çok zor hallediliyor çünkü hastane işleri.
henüz tek seans gittik eğitime, o gün okul çok yoğundu çok bilgi alamadım ama bu isim öğretme mevzusunu bende öğrenmek istiyorum. size de yazarım mutlaka
bu arada bana doktorlar da öğretmenler de çok erken fark edilip eğitime başlandığı için düzelme olacağını söylediler, erken teşhis çok önemli iyi ki sizde erken fark etmişsiniz