Herkese merhaba. Malum erken kayıt dönemi geldi. Ama bu anaokulu arayışı bizi çok yordu malesef etrafımızdada kimse olmadığı için tavsiye vericek kimsede yok. Anadolu yakası ataşehir ümraniye bölgesinde 2-3-4 yaş anaokulundan memnun kaldıklarınız varsa paylaşırsanız hepimize burdan fikir olur🙏