Fatma69 Kızlar 2 yasında ki oğlum el ayak hastası oldu ne yapmam lasım en kolay nasil atlatır mızmız ve hiç bişey yemek istemiyor
cemre_-34 Fatma69 benim bi arkadaşım da olmuştu bebeğinde çok kötü bir süreç ne uyuyir ne yemek yiyor ne bisey resmen acı çekiyordu zorla yedirdi az bisey de olsa yanı bir kaç gün böyle Devm edecek sanırım geçmiş olsun