Iremvrgn-11 dediğim gibi ben de vermiyordum mama göğüslerim şiş hatta süt akıyor bile ama 20 şer dk emzirip üstüne 50 cc mama veriyorum çünkü doymuyor garip bi şekilde ayaklarını karnına çekiyor veya ikiniyorsa sancısı vardır ama elleri yumruk şeklinde ise açtır ellerini ağzına sokuyorsa falan denedim ben mama vermeden 3 gün dayanamadım tüm gün memedeydi hiç ayrılmadı bu sefer 3 gün hiç uyumadi ne ben ne bebeğim e sütüm azaldı bu sefer hiç uyumayinca o da bitap düştü sonra tekrar mama meme ilerledik biberondan iğreniyorsa markayı değiştirebilirsiniz ben avent kullanıyorum en başından beri ya da şırınga ile de verebilirsiniz açsa