Kızlar oğlum biberonla su içiyordu emziği hiç almadı 1 haftadır biberonla uyuyor biberonla kalkıyor uyurken bile ağzında bekletiyor çektimi ağlıyor wee baby alıştrma bardağı yani hiç kullanmadım sızdırma yapıyormu yatarken içebiliyorlarmı bilmediğim için soruyorum 🤗 veya önerebileceğiniz başka bardaklar varmı ❤️❤️