mimikkralicesi kullanıyorum. Çok rahat ama sadece uzak bir yere gittiğimizde arabaya sığmadığı İçin alamıyoruz. Ama günlük kullanışlı. Şöyle bişey de var. Oğlum poşette 4 ay durdu. Kendini atmaya başlayınca bindirmedim. Oturana kadar kullanamadık. Sonra o istemedi derken 1,5 yaştan sonra bindi. O yüzden diyorum. Onun yerine baston daha kullanışlı. Kardeşimin de bebeği olacak aldırmadım travel