Bugün aylık kontrolüm üz vardı çocuk doktorumuz kan tahlili yaptırdı sonuçta https://resimyukle.io/r/juO5jM707M yüksek değerler çıkmış viral enfeksiyon demiş 9na tekrar bakılacak ama anlamadım nedir bu hiçbir şikayetimizde yokki ne ateş ne ağlama ne huysuzluk burun akıntısı bile kızlar yaşayan var mı nolur bişey deyin