Seatib Merhaba arkadaşlar oğlum 20 gün sonra 1 yaşına girecek ama hep memede uyuyor . Git gide zorlaşıyor artık. Bu durumu yaşayan var mı acaba nasıl çözüm buldunuz
Edaacvk Seatib bende bekliyim kızımı memede uyumaya alıştırdım ama sadece gece uykusuna geçerken meme arıyor
Efeninanasi Seatib ablam uykusu geldiğinde vermeyerek burakmıştı çok zor oluyor evet ama zamanı gelınce bende oyle yapacağım zamanı iyi kollayın uykusu varken emzirmeyin tok olsun
NehirByrm Seatib bizimde 11,5 aylik hicbir cozum bulamiyorum gece cok sık uyaniyor dişte cikariyo eşim destek olmaya calisiyor ama nafile memesiz uyumuyo 😒
Efeninanasi Seatib evet anlıyor uykusu gelicek mesela doyuruyor ama uyutmuyor çocuk orda mayısıyor sonra yataga koyuyor masalla uyutuyor
Seatib NehirByrm birine bırakıp bir yere gitmek istesem o da yok. Biberonla falanda içmez. Zaten ek gıda da yemiyor. Tam meme bağımlısı