2ay 17 günlük bebegim böyle önünü dışarı dogru tuttugumda yada ana kucagındayken kendını ve kafasını kaldırmaya çalısıyor ve baya sırtını falan kaldırıyorda.neden böyle yapıyor bilmiyorum ordan kalkmakmı istiyor?emzirip koydugumda kendını kusturuyor durup dururken oyle kendini kasınca🥺aynı şeyi yaşayan varmı acaba