BalkizimBaloglum2 hamileydim. perşembe dışarı çıktım yürüyüşe, muhtemelen asansörden bulaştı. pazartesi vücut ağrısı ve ateş oldu. Parol içtim gece ter attım salı çarşamba çok iyiydim. Perşembe tekrar ateşlendim serum takıldı. Cumartesi koku gitti test verdim pozitif çıktı. Pazar sabahı nefes darlığı şikayeti ile hastaneye gittim yatış yapıldı, 17 gün hastanede yattım.
ama bu aralar grip çok ağır geçiyor. Negatif de olabilirsiniz