Uyku eğitimi vermek istedikten sonra oldu ne olduysa bir hafta güzel yattı sonrası feryat figan. Son on gündür gece 100 defa kalkar oldu öğlenleri yatarken bir saat ağlıyor, uyuyacağını hissettiği an kendini ya atıyor ya bababa diye bağırıyor.
En az bir saat feryat figan ağlıyor ama nasıl ağlama 😖 Ağlamadam yatmaz oldu. Ağlayarak kalkar oldu 😣😣 benim kızım böyle değildi uykuyu çok severdi ve şuan o kadar zorluyorki, emzirerek uyutayım tamam diyorum asla emmiyor hep cırmalıyor sallayıp uyuyayım diyorum yine aynı. Beşinde yine ağlıyor neden neden neden 😔 çok iyi giderken ne oldu birden 🙄🙄