Canselaltnts Kızlar akşam yatarken buzluğu açık bırakmışım sabaha kadar-8 e inmiş tekrar -20 ye ayarladım sabah sizce buzluktaki sütlere birşey olmuş mudur ?
Gizo87 Canselaltnts - 8 de erime ya da gevşeme olacağını hiç sanmıyorum. Çözülse neyse, ziyan etmeyin bence sütleri
Miniminnakkk Canselaltnts riske atmayın bence aklınızda şüphe varsa Allah korusun kötü sonuçlar doğurur ne de olsa kaynağı sizde yine koyarsınız miniğinizin sütünü
Gizo87 Canselaltnts instagramda takip ettiğim bir doktorun bununla ilgili gönderisi vardı ama hatırlayamadım. Bulursam yazarım