Benim sanırım ilk 3 ayım dediğiniz gibi geçti. Hatta bir keresinde artık hastaneye gittim çünkü memem Aşırı sert ve sıcaktı. Sağarken masaj yapıp sağıyordum ve acıdan gözlerimden yaşlar geliyordu. Bebeğin kiraz çekirdeği varsa ısıtıp ondan koyun veya lansinohun sıcak soğuk meme kompresi ürünü var ondan alabilirsiniz, ılıtıp sağın, sonra soğuk kompres uygulayın. Sıcak kanalları açar, soğuk kanalları kapatır. Sıkıntınız olmadığı zaman sağım yapmayın ki sütünüz daha da artıp kısır döngüye girmeyin. Merak etmeyin birkaç aya hepsi geçecek ❤️