biryazmasali geçim çok zor ya anlamıyorum geçen bi alışveriş merkezine gittik Zara diye bir mağaza tıklım tıklım ya bi kazak baktım 299 TL ben alıp giyemem ha orda ne işim vardı eşim kaban bakalım dedi taksitli alabilirdim anca oda 999 TL den başlıyor zaten alamadık kazağa 299 TL vermem ama kaban alırdım çünkü montum iyi değildi üşüyorum öyle işte