Metehann12 350 elektrik 580 gaz geldi daha fazla bekliyodum ikisini de ne yalan soylim 50 55te yaktık petekleri isinamadikca elektrikli soba da yaktım ona rağmen şükür dedik korkuyorduk daha beterinden
Zhnce Ozge162 geceb sene ist Ankara yapmıştı diye hatırlıyorum bu sene de ankarayi biliyorum başka şehirlerde yok muhtemeln
Balarisi_melisEla Kalpsizim33 Benim evim Malesef sobalı, bu ay kaynanamla birlikte oturduk Doğalgazlı olduğu için, 997 tl doğal gaz geldi elektrik 616tl su 220tl
Kalpsizim33 Cangul evet kuzum bu ay son tutar yatırılmış sağolsun Mansur başkandan olmasa cebimizden yatıracaktık