KoalaAnnesi19 Eylulhuma16 4 aydır fazlalık var vermediğim halde yüksek çıkıyor haliyle iştahsızlık oluyor bir türlü düzelmedi
Sleepwalker Eylulhuma16 Fazlasi da zarar zehirleme yapar diye duymustum yine doktorunuza danışın belki kotu birsey degildir
Eylulhuma16 EllaNaz_2021 test istedi doktr ama sonucnu gosteremedik ama tahlil sonucna baktığımda anliyom ben
Eylulhuma16 Sleepwalker sonucu gostermeye gidemedm esim isten izin alamadi hastnde bize uzk cockla cikamadm araba gtmiyo o tarafa vpdn yazmistm doktr engelledi beni hatta bi post acip anltmistm
BugsBunnyy Eylulhuma16 cok yuksek degil aslinda guzel yukselmis d vit onemli belki ara verir bir sure