Kızlar merhabaaaa bebeğim 9 ay 5 günlük bundan 2 ay öncesine kadar kafayı yemek üzereydim uyku eğitimi almaya karar vermiştim sonra da vazgeçtim sürekli bebeğimi iki kişi elde sallayarak ya da hayata ya da emerek uyutuyordum başka hiç bir türlü uyumuyordu bugünler de hasta oldu hastaneye gittik o bu derken akşam oldu bir de ne göreyim yorgunluktan tek başına uyudu kaldı gece ertesi gün oldu ilk uykusuna yatacağı zaman uyku sinyalleri aldığım da ona YouTubeden güzel bir dinlendirici müzik açtım yanında yattım gözlerimi kapattım yanıma da bir oyuncak bebek koydum o da ayağa kalkıp oturdu sürekli emekledi yanımdan gitti yanıma geri geldi iyice uykusu geldi ağlamaya başladı ninni söyledim piş piş yaptım sakinleştirdim bi çok kez uyuma pozisyonu aldı sonra kafasını göğsümün üstüne koydu uyudu kaldı emzirmeme konusunda çok ısrarcı kaldım ilk gün 30 dakika da uyudu bugün 3.günümüz ve 12 dakika da uyudu size diyeceğim kendinizi ve bebeğinizi hazır hissettiğiniz zaman kendi uyumasına yardımcı olun sürekli gece uykusunda 15 dakika da bir emzirirdim şimdi sadece çok şükür ki gece uykusunda 2 defa kalkıyor ilk kalktığında muhakkak su biberonu baş ucunda olur su veriyorum uyumaya devam ediyor ikinci kalkmasında sabah ezanı oluyor emziriyorum yarım saat bir saat daha uyuyor uyanıyoruz