Merve9812 Doktor probiyotik verdi ilk günden beri. Gaz sıkıntımız başlayınca nurse harweys birde relektaz kullanıyoruz ek olarak da d vitamini 1 damla şeklinde . Sizce çok mu ya aklım karıştı .
Milena11 Merve9812 nurse harwey ne için kullanıyorsunuz dvit 3 damla olması gerekiyor diye biliyorum.