Beş buçuk aylık bebeğim dönemiyor ama yüzüstü bıraktığımda bazen sırtüstü çeviriyor kendini. Başını ve boynunu dik tutabiliyor. Çok hareketli. Fakat desteksiz oturuyor tutmazsam yana sağa sola devriliyor. Bi de sırt üstü yatarken ayaklarını ellerini gerin titriyor gülerek. Bunu yeğenimde yapardı ama sağlıklı çok şükür. Siizn bebekleriniz de yapıyor mu hareketi. Bi de tek el sol eli daha çok kullanıyor gibi geldi bana. Serebral palsi hastalığından değildir demi oğlum. Bugün bizi yazı okudum çok korktum. Sizin bebeklerinizde yapıyor mu bunları