EsmaGnc Arkadaşlar merhaba, Bir kaç gün önce YouTube da Buzuki Orhan kolik bebek müziklerini keşfettim.Bebeğimi benim çok sakinleştirdi.Uyuması falan rahatladı.Dinlerken ben bile mayışıyorum.Sizlerde deneyebilirsiniz.Belki sizler içinde iyi gelir :)
Firdeskoseci EsmaGnc evet canım doğduğundan beri bizde onu diniliyoeuz 4 ay oldu onu açınca anlıyo artık uykuya geçeceğini
Icot EsmaGnc biz piş piş + süpürge sesi var onu dinliyoruz onunla uyuyoruz fakat onun yeterli olmadığı zamanlarda da buzuki Orhan açıyordum sakinleşiyordu.
Mehmetalp EsmaGnc aylardır sıkılmadan dinliyorum. Harika birşey. Meditasyon müziği gibi. Kolik annelerine hep tavsiye ederim.