Kizlar 20 aylık kızım var ve 2 buçuk aylık gebeyim. Plansız bı gebelik oldu o yüzden biraz korkuyorum. İki bebekle yemek yapabilecek miyim, biri uyuduğu da diğeri ağlayıp uyandırır mi, ikisine de yetebilecekmiyim, bebek kaç aylık olunca biraz rahatlarim, iki kardeş arasında çok sıkıntı olur mu, yapmam veya yapmamam gereken şeyler ne. Bana biraz tecrübe anlatın canım anneler 🥰 bu arada kizim 20 aylık amageceleri hala kesintisiz uyumuyo. Bu da gözümü korkutuyo 😔 ikinci bebiş doğduğunda kızım 2 yaş 2 aylık olacak